دانلود آهنگ Kutsi Ft Meral به نام Soz Konusu Ask

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ Kutsi Ft Meral به نام Soz Konusu Ask

موضوع : ترکیه ای , ,

Kutsi Ft Meral – Soz Konusu Ask

 

متن و ترجمه آهنگ : 

 

aslında her şey senindir
در اصل همه چیز مال توعه
bu kalp bile
حتی قلب
şu son bi kaç gun ağir geçti sadece
این چند روز فقط یکم سخت گذشت

belki tesaduf değildir
بلکه تصادف نیست
bu aşk bile
این عشق هم
ben biraz çekinginim ulu orta anlatamam
من یکم خجالتی ام بین من نمیتونم بگم
yaklaştin canima kast etme bari
نزدیک شدی به جونم حداقل نکش اونو

hani nefesin dim senin aaaaaah aaaah senin
ببین عزیزم نفسم بند آمده اهه بند آمده

soz konusu aşk bu
گفت این عشق(موضوع) است
farkli bi telaş bu
سر و صدای مختلفی هست
bence bi savaş bu
من فکر میکنم این دو جنگ است بین تو و قلبم
seninle olduktan sonra
پس از تو نمیتونم
soz konusu aşk bu
گفت این عشق است
farkli bi telaş bu
سر و صدای مختلفی هست
bence bi savaş bu
من فکر میکنم این دو جنگ است بین تو و قلبم
seninle olduktan sonra
پس از تو نمیتونم
aslında her şey senindir
در اصل همه چیز مال توعه

 

Kutsi Ft Meral – Soz Konusu Ask Lyrics

 

Mp3 320

Kutsi Ft Meral – Soz Konusu Ask


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز